hilal89 ben 79 ile doğuma girmiştim o zaman L beden almıştım ama keşke daha büyük alsaymışım çünkü ne kadar rahat oldun mu o kadar esnek oluyor zaten o alt kısmı bacak aranızla tam oturuyor geniş olsa dahi ☺️ Aynı bedeni değil de bir büyüğünü almanızı tavsiye ederim ♥️