Guleren Zofer 8 mg kullananınız var mı hanımlar.Ben 9+3 hamileyim aşırı mide yanmam var ve çıkarıyorum gece uyuyamıyorum ve sürekli açım mahvoldum.Doktorum şimdi reçete etti daha önce de Prilam Dr 10 mg vermişti o hiç fayda etmedi.Siz ne durumdasınız?Ne veriyo doktorunuz fayda görüyo musunuz?
Szeys Guleren bende mide bulantısı istifra hiç olmadı ama yanma için rennie duo şurup verdi çok iyi geliyo anında kesiyo yanmayı. Aynı zamanda hazımsızlık için de iyi sindirimi çalıştırıyo. Ben çok memnunum bu ilaçtan
Ezgievrenn Guleren bende 7+4 düm daha önce metpamid kullandım beni mahvetti. şimdi de prilam dr aldım gerçekten hayat varmış bir gram bulantım yok artık. mide yanması çok yağlı ve baharatlı yiyince oluyo