Halee0606 cunku tüpümde sıvı birikmesi var hidroselpinks yani karın bosluguna akacak suıvı bu seveple tahme akıyor saglam yerden gebede kaldak o sıvı bebegi düşürür
Bu sıvı birikmesi olan tüpüm de mart ayında dıs gebelik yasadımda oyle ogrendim ihneyle düsürüldü korunma vs derken bu zaman oldu insallah hayırlısı olur saglıklı hayırlı cocuk sahıbı olmayı cok istiyorum