Arya4141 Kızlar 32 haftalik hamileyim dişim cok fena ağırıyor napsam geçer veya çektirsem bisey olurmu ??
Sghslove Arya4141 diş doktoruna git canım hiç değilse apse yapmasın ilaç kullanabilirsin. Ben 20lik dişim apse yaptı diye ilaç kullanıyorum kadın Doğum uzmanıma da sordum. 30 haftalığım tam . Evde kendi kendine acı çekme
Ozican Arya4141 bende çekiyorum 20lik diş ağrısı ama artık bünyem alıştı ağrıya hissizleştim desem yeridir. Ağrıyı hafifletmek için diş doktoruna görünün belki önerisi olur