CerenAkbulut Selime13 ilerleyen zamanlarda çok rahat ayırt ediyorsunuz hıçkırdığını. Karnınızda ritmik bir hareket/zıplama bir şey oluyor 😄 Bizimkine günde 2-3 kere oluyor.
aslimutlu1 Selime13 içim temizmiş vallahi 😁 simdi internetten bakıyordum bende . Benimde içimde titreme gibi bişey oluyor benimde 🥰
Ozlembjk Evet hickirik oluyor buda bebegin cigerlerinin gelistigine isaret eder ama hapsuruk hic duymadim
Defneninannesi16 Ozican canım bende 29 haftalığım Yenı hıçkırığı kesfettım boyle gerçekten balon patlar gıbı üst üstte Cunku artık tekmeleri anlıoruz ya o tatlı kucuk baloncuk gıbı patlamalarından anlıosun yanı
Selime13 Ozican canım pıt pıt pıt diye sesler geliyor karnının alt kısmında elini koyaarsan rahatla dinleyebilirsin ☺️☺️
Hacer_ikiz_gebe Ozican ben daha 16 haftalığım o yüzden kendim hissedemiyorum henüz doktor başlamış dedi ultrasonda kalp atışını dinlerken belli oluyomuş. Ama burada okumuştum ilerleyen zamanlarda kendimizde duyuyomuşuz yada hissediyomuşuz 😊
Mehsu Defneninannesi16 böyle tık tık yapıyor sanki dimi canım seyriyor gibi bide biraz uzun sürüyor 😊
Elininanasi Benim bebeyim anne karnjnda cok hickirardi şimdide oyle.sinirleniyor korkuyor hickirinca.
Selime13 CerenAkbulut sonradan banada çok komik gelmişti inanın gerçekten ama napayım nasıl anlatayım bilemedim o yüzden aklıma banyo telefonu geldi 🤣🤣 ayrıca kaç defa yıkadım banyo telefonunu bı bilseniz için ferahlayincaya kdr herhalde bu ay 400 lira su faturası gelir komik ya 🤣🤣🤣🤣
Selime13 Hacer_ikiz_gebe ben 16 haftamda hissediyordum canım bebeğimi sanki içimde mısır patlarmis gibi sende hissedersin zamanla 😊