Asdfg1w345 canım kesinlikle baştan tepkini koymalısın. Daha yeni daha çok erken metin desin deme sakın. Alışır alışır en sonunda gider nufusa öyle kayıt eder. İsimdir ne olucak deme ipleri kavra tepkini koy. O çocuk senin ve eşinin. Kesinlikle hamileliğin getirildiği tüm zorluklara sen göğüs geriyor sun. Eşine bunun hakkın olduğunu en azından ikimizinde ortak olarak beğendiğimiz hem kız hemde ekrek ismi bulalım demelisin. Metin falan dedirtme.