Sarabyk Merhaba hanımlar. Ben 12+4’teyim sabah uyandığımda beri mide bulantım ve karın ağrım var. Sizce bu durum kötü mü ?
Ozican Sarabyk o zaman bağırsak kaynaklıdır o karın ağrısı tuvalete çıkınca düzelir.kasığa vurursa doktora gidin ama geçmeyen ağrı maalesef bebek için alarm