Bende de oluyordu başlarda.Özellikle canının bir şey çektiğinden değil o acıkma hissini durdurmak için saat başı meyve vs yerdim.Hatta yediğimden keyif almadan mecburiyetten yer hale gelmiştim.Şu an 20.haftadayım son bir buçuk aydır 3-4 saat boyunca yeme ihtiyacı hissetmiyorum.İlerleyen haftalarda umarım sizinki de geçer💜