melolevo Kızlar etrafımda herkes grip. Eşim grip arkadaşlarım iş çevrem... yaklaşmamaya çalışıyorum ama var mı sizin uyguladığınız yöntemler.. Çok korkuyorum hasta olucam diye.. Üstelik çalışıyorum .. kabus olur herhalde 😤
Ozican melolevo canım kimseyi öpme elini bile sıkmıyorum ben kimsenin.İş yerinde kolay geçer senin yerinde olsam maske takarım. Oturarak iş yapıyorsan.
melolevo Ozican Valla elimde kolonya ile dolaşıyorum. Bulaştıranı vururum diye de tehditler savuruyorum . Ama nafile hapşura hapşura dolaşılıyorlar ortalıkta. Ya millet tokalaşmaya öyle meraklı ki ! Tokalaşmayı geçtim şap şup öpenler var 🤨
Ozican melolevo koru kendini ödüm kopuyo valla hasta olcam diye.Bir de artık dolaptan su içme boğazlarda şişer sonra.
Didem53 Ozican ben çok fena hastayim ya 1 haftadir hala çekiyorum bi öksürük kaldi ama içim cikacak gibi oda cok kötü 😓
Dorukunannesi95 Sık sık elleri yıkama ve kullanilan vitamini aksatmamak ve duzenli beslenme. Bunlar bagisikligi guclendirecegi icin bulasmasi zorlasiyor canim
begumseker Tbakc turşu suyu ödem yapıyor 1 bardak içtin mi günde ne kadar su içmen gerekiyorsa üzerine 1,5 litre daha su eklemen gerekiyor hemşire öyle söyledi.Ben de çok severim o yüzden bıraktım 😕
Ozican Didem53 canım öksürük için biraz tereyağı erit pekmezin içine köy 3 kaşık ye yatmadan. Kesiyor benimkini kesmişti
melolevo Dnznrgz doktorum grip aşısını önermedi. Bazılarınınki izin veriyor ama benimkinden izin çıkmadı🤷🏻♀️
Dnznrgz melolevo hadi ya bende daha yarın sorucam doktora ona sormadan yapmayım dedim bakim benimki ne dicek
Hayalet melolevo sen ne yaparsan yap o ortama biri geldi mi sen uzak dahi dursan o illet geliyor İnan 😟 ben maske dahi taktım kızımı uzak tuttum ama aynı ortamda ellemeseler dahi ikimizde kaptık İnan