Nazliii35 Mesajlara cevap vermesinde bir sıkıntı yok. Ama mesela bir kere alt tarafta baskı ve dolgunluk hissettim erken doğum belirtisi olabilir mis oyuzden aradım cumartesiydi bana pazartesi gelin bakalim dedi. Sonra bı defa gözlerim aşırı bulandı etrafı secemedim kasik ağrısı falan da olunca ilk gebeligimde böyle bı durum yaşadım hastaneye gittiğimde doğuma almışlardı aynı şeyleri yaşadım diye belirtiyorum yine bir cumartesi bana diyor ben hastanede değilim acili olan hastaneye gidin. Geçen gün kabızlıktan resmen canım çıktı o bölgede şişlik ve ağrı oldu arıyorum bana diyor genel cerraha gorunun. Hayır ilk gebeligimden bilincliyim beni çağırıp kontrol etmesi ilaç vermesi gerekirken direk başından savdi. Bugünde aradım sizi sürekli rahatsız etmek istemiyorum ama ben sizi mesai saati dışında aradığımda farklı yerlere yonlendiriyorsunuz bundan rahatsızım siz ilgilenin diye size geliyorum sizi arıyorum sürekli böylemi olucak dediğimde hanfendi acil durumlarda arayabilirsiniz diye ters cevap verdi. Muayenede bende bu zamana kadar sıkıntı yaşamadım . Her doktor böylemi yoksa ben mi fazla ilgi bekliyorum ? 85 TL muayene ücreti ödeyip devletin acilinde doğuma alincaksam niye para ödüyorum ?