Nurdane-12 Merhaba arkadaşlar hamileliğimin 5. Haftasındayım öğle yemeğinde tavuk ciğeri yedim sonradan duydum ki zararlıymış sanırım bebeğime bi zararı olur mu yada başından geçen var mi ?
annevebebek17 Nurdane-12 canım bende hamileligimde biraz yemistim bilerrk yedim fazlası zarar diye duydum cok canin isterse 3.4 tane yemenin bir zararı yok sıkıntı etme ama öyle her zaman yeme arada nadiren ye
Nuryldrm Nurdane-12 bir kereden bişey olmaz evet tehlikeli ama ayda bir kere yenebilirmiş diye duydum
Humi Nurdane-12 a vitaminini cok bulundurdugu icin yenmemesi tavsiye ediliyor yenirsede cok asiri olmamasi gerekiyormus. Bise olmaz brnce
Nurdane-12 gizembas ohh içim rahatladı valla ben çok az yedim yerken aklıma araştırmak geldi yarıda bıraktım keşke bitirseymişim 😊
FSCMK Nurdane-12 hamileliğim boyunca hiçbir şeyden korumadım kendimi herşeyden yedim çiğköfteler herşeyi yedim ciğere elleme derler elledim hatta üstüme sürdüm çilek felan ama benim kızda hiçbir iz yok 😁yani hepsi yalanmış
Nurdane-12 FSCMK masallah 🙏🏻 tabi canım çoğu bazı kişilerde olmuyor ama bir kişide tesadüf eseri oluyor herkes olmayana değil de olan kişiye dikkat edip kulak asıyor
Deletedmom099 Nurdane-12 canının istediği herşeyden ye aman şunu yeme aman bunu yeme diyenlerede kulak asma ne kadar çok herşeyi kurcularsan o kadar çok zor geçer hamileliğin iyi piştiği sürece hiç bir zararı yok
Bsrkoc Nurdane-12 Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz canım bende yemiştim ilk haftalarda bilmeden bi sıkıntı yaşamadım
duygusm Nurdane-12 Hamilelikte tavuk da sakatat da önerilmiyor. Bir kez tükettiniz diye bir şey olacağını sanmam ama kaçınmakta fayda var.
Nurdane-12 Kayran_ afiyet olsun ama çok yemeyi tavsiye etmiyorlar tabi Hersey Allah’ın elinde de fazlası zarar diyorlar
Turkan123 Ciğer zararlı mıymış valla hiç yemedim ama hep yemek istiyordum daha yeni duydum zararlı olduğunu