Esra_benzek bende 9 yildir iciyordummm. Bu gebeligimden once ki hamileligimde ogrenir ogrenmez biraktim. Ama dusuk yaptim yenide basladim bu arada 3 yildir cocuk bekledigim icin onda direk birakmistin. Ustune adet bile olmadan cok sukur yeniden hamile kaldim ama ogrendi birakamadim. Evde paket varsa kesinlikle iciyordum ve benim esim kullanmiyorda. Sonra keseyi gorduk bebegi gorduk derken bu sefer kotu bisey olmayacak dedim ve biraktim. Sigarayi ne zaman icmek istiyorsan onu yapma mesela be artik balkona cikip oturmuyorum tek basima sigara geliyor aklima. Sonra vivident 45 dakka ne zaman sigara istese canim onu attim agzima. Simdi 2 haftadir belki fazla icmiyorum. Bebeginin sagligini dusunmek zorundasin sonrasinda bi hastalik yasasa ve sigara yuzunden olmus olsa ne olacak vijsan azabi ve keskeler...