Zumer Rbysf Bakan var bakmayan var 🤗 bana bakmıştı doktorum haftam geldiğinde ama bişey çıkmadı 😂🤣 açılmam 1 cm o da suyum gelince oldu 41+3 te . Gerçi oğlum içerde 37 haftalıktı kuzummm🥺
Zumer Gelmsim Anacım senin ilk mi gebeliğin ? Muaneden tedirgin oluyorsun Doğumu nasıl yapıcan kız 😂 bak insan rahat olursa varya herşeyi su gibi ilerliyor biiznillah 🙋🏻♀️
Gelmsim Zumer ilk olacak evet aslında korkma sebebim alttan muayeneden sonra düşük yaşadım bir kez hep aklımda o tedirgin oluyorum. Ve düşmeye çok yakın aşağıda olduğu işin canım çok yanmıştı eşim dışardan sesimi duymuştu😣
Zumer isil_34 yazdırtma bana şimdi 😂 iki parmakla bakacak İnceleyecek sadece iki parmak ✌️ ne kadar büyük olabilir hanım hanım 🤣
isil_34 Zumer 😀😀 ama baksana bi arkadaşım demişti ki çatı muayenesinde çığlık atmış, zaten doktorlarda anladı normal yapamayacağımı, sezeryana aldılar dedi. Tırsıyorum açıkçası . İnş kolay geçer yaa🤲🤲🤲
Mavilianne Rbysf Canım benim gittiğim hastahane de bakmıyordu doğuma kadar. Kasılma olunca acile gittim orada baktılar. Bakmaları iyi en azından çatımız dar mı onu öğreniyoruz
Zumer isil_34 Herkesin durumu bir olmaz ki canım 😊 yeminle Doğumunu merak ediyorum 😂 beni etiketle oldu mu ?
Gelmsim Zumer bebeğin kesesi görünmedi mecburi alttan bakıldı dış gebelik olabilir diye sonra aşağı yerleşmiş dedi ama bende kanama oldu ve kaybettim bebeğimi. Şimdi kızım da daha tedbirli olmaya çalışıyorum 🤲🏻
Zumer Gelmsim Sizi çok iyi anlıyorum Allah’a emanet 🤗 Benim kuzenime de bakmışlar da öyle 3 gün kanama yaşamış yüreği ağzında . Biz bekardık o zaman siz siz olun alttan muane sakın ettirmeyin demişti 🙁
Didemxy Gelmsim işaret ve orta parmağını sonuna kadar sokup içeride sağa sola falan çeviriyor cAnim korkulacak bisey yok zaten eline jel sıkıyor o kayganlastirior sen hissetmiyorsun kasma sıkma en fazla 10 15 ab sürüyor