Buseeeee Merhaba arkadaşlar normalde haftam daha geride iken gittim doktora, 1 hafta kadar,başta öyle hesaplanmıştı ,fakat taramada 9 gün daha önde çıkmış bu haftalarda hamile haftası taramada daha iyimi belli olur bebek büyüdüğü için
Buseeeee 2 temmuzda adet oldum,fakat 13 haftalık diye biliyorduk 2 li tarama test sonucunda 14+3 gösteriyor
Buseeeee Yok 13 ü haftada yaptılar testi. Yani ben tam açıklayıcı anlatamadım kusura bakmayın. Normalde biz 12+1 ken testi yaptırdık ama testte 13+3 gözüktü,testi vereli 1 hafta önce idi yani şimdi test sonucunu baz alıraak 14+3 haftalıkmıyım şuanda?
mutluuannee Benimde son adetim 2 temmuz 27 eylül de ikili tarama yaptırdım adete göre 12+3 tü ama doktora göre 11+5 ti gayet normal dedi 🤷♀️