baltacirahsan Kızlar tekrardan merhaba. Maalesef regl oldum. Hayırlısı artık. Ovülasyon testine devam edeceğim. Ovülasyon testi kullananlar ne zaman başlıyor acaba? adet bitiminden sonra kaç gün sonra? Birde kızlar adet olurken yumurtlama mümkün mü? Bir kadın yazmıştı aklıma takıldı.
AlpYus baltacirahsan her zaman ayni duzende yumurtlayamabiliriz o yuzden adetin bitsin temizlen sonra hemen basla canim ben 2aydir kullaniyorum 2ayda 15.gun yumurtladim ancak bi ay 2gun surdu bu ay 1 gun surdu yumurtlamam yani sen basla adetin biter bitmez
minik_mucize Adet kanaması başladıgı an yumurtlama olmaz canım ama pco veya herhangi bir sorunun yoksa 4-5 gün sonra başlayabilirsin erkende olabiliyor kaçırma
Pnrbtr baltacirahsan evet. Adetin biter bitmez başla teste, kimisi 9. Günde yumurtluyor, kimisi 14, kimisi 17, kimisi 22.
Merve7 Adet bittikten 12 13 gün sonra denemeye başla ovulasyon testini benim 14 15 gün sonrasında pozitif vermişti.