lawyermom1 Herkese merhaba Anne adayları olarak bebişlerinize hangi emziği tercih ettiniz. Bakıyorum piyasada bir sürü çeşit var hangisi daha iyi olur bir türlü karar veremedim 🤔
yigitmom_ lawyermom1 Ablam ve eniştem eczacı onlardan tavsiye alarak Nuk markasi anne göğsü kaucuklu olan 0-6 ay emzik ve cam biberonunu aldık Biberon: 45 tl Emzik: 23 tl idi
ozgeya lawyermom1 Avent soft ve avent air kullanıyorum bebeğimde.İkisinin de ucu aynı,soft olan daha hafif sadece.Bebeklerin en çok tuttuğu emzik olarak geçiyorlar.
Tugbanur lawyermom1 ben wee almıştım ilk 3 gün aldı ama ondan sonrası almadı diliyle itiyor 33 günlük olduk. Yeniden bende emzik almak istiyorum ama marka olarak kararsizim aldığım emziği de emsin bırakmasın istiyorum
zynpgdkl seymakumatarnsf bende bu konuda kararsızım damaklı da çocuk konuşmaya başlayınca peltek yapıo,, düzüde emekte zorlanıyor diyorlar tecrübeli anneler bilgi paylaşsa çok güzel olur☺️
Nil_19 lawyermom1 Avent aldım ama bebeğim emziği kabul etmiyo nasıl alıştırcam bilmiyorum 2 aylık olduk hala emmiyor