kusananne Merhaba, 35 haftalığız nst de ağrı çıktı üniversite hastanesine yönlendirdiler ciğer geliştirici için. Bu iğneyi vurulduktan sonra hastanede yatış yapılıyor mu? Doğum mu gerçekleşecek yani bebeğin eşyalarını almama gerek var mı çok telaşlıyım lütfen yardım edin
ozgeya kusananne Hayır eğer doğum başlamadıysa doğum için yatırmazlar.Eğer erken gelirse diye tedbir için vuruluyor.
Real kusananne tedbir amaçlı vuruluyor.yani anı bı doğum olursa diye ama son raddeye kadar zamanında doğması için beklerler .hayırlısıyla sagsaglim gelir ins .
Senalii kusananne Merhabalar ben de 5 gündür gebelik zehirlenmesinden hastanede yatıyorum. Bana da ciğer geliştirici vurdular yalnız iki doz iğne vuruluyor ve aralarında 24 saat oluyor. Yani yatmanız gerekebilir diye düşünüyorum
kusananne Açılmam falan yok, ama sancılarım düzenli çıktı. Allahım hayırlısını nasip etsin. Ben her ihtimale karşı eşyalarımı alayım. Yatarak vurulması gerekiyor iğnenin dedi doktor. Tam anlayamadım da heycandan. Herşeyin hayırlısı olsun
Esra3345 Bende vuruldum bu iğneden 10 gündür yatıyorum hastanedeyim 26+6 yum bende erken doğum riskim var
Esra3345 Sağolun sizinde allah yardımcımız olsun umarım Saglıcakla alırsınız kucagınıza hastanede yattınız mı peki siz
kusananne Esra3345 evet bugün yatışım yapıldı fakat iğne yapmadılar sadece serum verdiler şu ana kadar her şeyi geçtim de şu alttan muayenelerden tiksindim 😔😔 çok canım acıyor