SedanurYaprak Hanımlar ben dun aksama kadar cok ıyıydım aksam bı anda mıdem bulanmaya basladı cok kotu bı halsızlık coktu kolumu kaldırcak halım kalmadı tum vucudum karıncalandı cok korktum doktora yazdım tansıyonun dusmustur dedı boyle bısey yasayan var mı cok korkuyorum ve hala hafıf mıde bulantım var bebegıme bısey olmamıstır dımı
Muallimehanim SedanurYaprak Madem akşamdan beri böylesiniz doktora gitmeniz mantıklı değil mi? Burdakiler bebeğinizin iyi olup olmadığını nasıl bilsinler. Bence doktora gidin
rukiye-02 SedanurYaprak kaç haftalıksınız bende de ara ara oluyor ya ister istemez tansiyon düşüklüğü yaşayan bi insanım normal tansiyonum 10/5 bi acile gidin isterseniz
Sevdakkya SedanurYaprak canım bende dün öyleydim mide bulantısı baş dönmesi halsizlik 24. Haftadayız bizde tansiyonumu bi ölçtüm 9/6 çıktı hemen tuzlu ayran yapıp içtim. Sende gün boyu takip et tansiyon şakaya gelmiyor 😔
SedanurYaprak Muallimehanim yargılamak ve ıgneleyıcı konısmak yerıne bı fıkır vermenızı ısterdım doktoruma yazdım gel deseydı gıderdım ben sadece yasayanlar var mı dıye ıcımı rahatlatmak ıstıyorum sız boyle yazarak benı daha cok gerıp strese sokuyosunuz
rukiye-02 SedanurYaprak bende o haftalarda öyle çok kaygılıydım acaba bişey mi oldu diye ama zamanla geçiyor merak etme tansiyon ise yat dinlen tuzlu ayran iç inşallah geçer geçmezse mutlaka doktora git canım şakaya gelmez ciddi bişey olmasın
Muallimehanim SedanurYaprak Amacım strese sokmak değil. Hastaneye gitseniz hem içiniz rahatlar hem de bebeğinizi görmüş olursunuz. Boşuna da strese girmezsiniz
SedanurYaprak Sevdakkya rabbım sag salım bebeklerımızı kucagımıza almamızı nasıp etsın her gun ıyımı acaba bısey oldu mu strese korkusu kaygısı yasamaktan hamılelıgımın tadını cıkaramıyorum cok evham yapıyorum