Bebek_ Genetik test yaptıran bayanlar kan pıhtılaşması ne diye cıktı kâğıtta bi türlü anlayamadim doktorumda yrin gel dedi catlicam
Sasahu Bebek_ homozigot mutant ya da heterozigot mutant yazar pıhtılaşma varsa elinde sonuç varsa fotoğraf atarsan bakarız☺️
mirage_90 Bebek_ sonuç kağıdında ne yazıyo bilmiyorum ama homozigot çıktıysa önemli benim heterozigot taşıyıcı ama homozigotlar daha ciddi diye biliyorum
mirage_90 Bebek_ doğuma kadar iğne olucaksın canım sıkıntı yapma doktorun dozunu ve sayısını belirlicektir ben de kullanıyorum bilip önlemini almak daha iyi sonuçta:)
mirage_90 Bebek_ benim iki genimde heterozigot cıktı en başından beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hamile kalmadan önce de coraspin kullandım bi süre