Yonis yüzünü bile net göremediği bebeğime yarık damak dudak dedi netleşen bisey yok suan kalbi sağlam normal dediği oğluma iki bebekte aynı yani ikizlerim olacak nasipse Benim erkek kızın Altında sıkıştığı icin fetal eko çektirdim yine pozisyon ötürü görünmedi ama ben bu gittiğim kardiyoloji de net bisey söylemedi bi ay sonra gel dedi tüp bebekle hamile kaldım rutinimi kontrol eden doktor bebeklerin gelişimi normal diyor Barış bey geriden geliypr diyor Cihazı da kötü renkli hiç bisey görmedim CD vermedi elime iki tane kağıt tutuşturdu 650 tl mi aldı git bi daha gel dedi beynimi fazlasıyla doldurdu