Mstfaslhn1234 Dilaraars bende bir gün göbek bir gün koldan vuruyorum benim de kolum morarıyor göbek daha kolay geliyor bana bacakdan bi gün vurdum baya morardı doktorum da göbek ve koldan değişim yaparak vur dedi
hedo Dilaraars göbekten yapmanız kol ve bacağa göre daha iyi İlaç daha iyi emilmiş oluyor göbekten Morarma da olur ya ben 36. Haftadayım hala göbeğime vuruyorum
ESMERKADIN Dilaraars korkulacak birşey yok benimde arada oluyor yaptıktan sonra iyice ıslak mendille bastırın 10 dakika falan birşey olmaz
Mormenekse Bende kullanıyorum bayadır yoktu ama dün resmen simsiyah morardı iğneden sonra ufalarsan morarma oluyor iğneyi vurduktan sonra parmağınla 1 dakika sertce basıtır kaşıma ufalama morarmıyor canım
Burcukkk Dilaraars hastanedekiler öyle canım morartıyor sen kendin yaparken havasını al yap sanırım yeni başladın
online_mom Dilaraars yapmadan önce biraz buz koyun yapıcanız yere,yaptıktan sonrada hemen buz tutun o zaman morarmıyor ben öle yapmıştım 👍 doktorunuza sormadan bacak yada kola gecmeyın.ben sormustum morarsın yapıcak bıse yok göbekten olucaksın demişti 👍🙏
mirage_90 Mstfaslhn1234 ben koldan kendim yapamıyorum kolda kas çok olduğu için denk getiririm korkusuyla göbek iyice büyüyünce bakıcaz artık bi çaresine:)
Mstfaslhn1234 mirage_90 bende göbekden yapıyorum bi gün koldan1 gün göbekden yada 1 hafta koldan 1 hafta göbekden yapıyorum
Dilaraars Burcukkk yok cnm bir buçuk aydır yaptırıyorum bundan önce de yaptırdım ilk defa çok kötü şekilde morardı ve beni çok korkuttu