Kdzynp Kzlar merhaba bazı hesaplara göre 11 haftalık bazılarına göre 12 haftalık hamileyim ama bugün doktor hesapladı gelecek hafta 3 aylık hamile olucam.dün özel de muayene oldum doktor kız dedi bugün devlete gittim daha çok küçük hiçbirseyi belli değil dedi bilemedim sizinde fikirlerinizi almak istedim
gizembas 11 haftalikta cinsiyet belli olmuyor daha benimde suan 12 oldu gecen hafta doktorum cok erken gorunmuyor dedi en net 16-20 arasiymis canim son adet tarihin ne bu arada ?
Sermec Kdzynp canım en son adet tarihin ne bebek gösterirse görebilirsin benım doktorum 12+3 te erkege benziyor dedı su an 14 haftalık olduk 2 hafta sonra yıne gıtcem kontrole o zaman daha bellı olur dedı
Gizemebrr Adet tarihinin ilk gününden hesaplanıyor. 12+1 gittik söylemedi doktorumuz birşey.17 haftalikken gitceź o zaman söyler büyük ihtimal