Angelaa canm benm de yok.
Aventin slikonlu göğüs ucları var onlarla emzirdim çocuğumu tam 2 ay. Yara oldu çok acılar çektm ama sabrımın karşılığını aldm. 2 ay sonra cesaretlendim göğüs ucumu verdm aldı çok şükr. Bir de slikon uçla bebek tüm sütü çekemiyor ben mastit olmuştm sonradan akıllanıp süt sağma makinesi almştm . O uç ile Emzirdikten snra kalan sütünü sağıp dolaba at yada bebek doymazsa bebeğine ver canm .