Kelebegimmm can biizimkinin adıni gormemiş qoymusuq🤣🤣🤣usag doymuf baci dunyani dagidire neter agliyir
Ele bilirdim twk mende var o gormemisden😄😄😄Allah saxlasin yaziqdi ver yesin vallah sariliq olmasindan daha yaxwidir.demiremmi usag ölmüsdu az qala evde.Allah tez ayan etdi bize Min sükur Allahima.ona inanmigan heqiqetende kafirdi😔.hekim mene deyendeki usagin bedenjnde 1 qram bele su yoxdu sdurqa olsa ureyi dursa qorxma getir yanima deyende diz çokdum o boyda klinikada medical plazda.nece honkurdum agladimsa ozumde apresli adam.ureyim sixildi getdi eledi.usagin cekisi de azalmisdi korpenin😔ozumu bagislaya bilmirdimm.ki qaynana deyr deyr ki meme ver senin oz aglina ne gelb ay gic verde bu yemeydem bu usag acdi axi.o usag piş edemmirdi
Usagin pipisine uzun katet saldilar.salan kimi usag sapsari qoxulu piş eledi hekimin usdune yere belke 4 stekan piş elediue usag baci.eve geldik mama verdim.sabaha qeder elemedi.dua eledim agladim ne qedere ay Allah bu duzelsin deye men ne stresler kecdim😔axsamustu gordum cırnayir dedim yeqin kak edib deyisim.baxdimki pampersini işemeynen doldurub.tez qaynanama.sevine sevine dedimki etdi etdi agladim ne qeder sevincdimden men.men seni qorxutmuram yasadiqlarimi deyirem sene.ele israrla meme sud tutturma agliyir aglasin nediye ele deme ele etme baci qurban.basima gelibe hec bir korpeni isdemerem ele olsun
Doymur ver mama ver ver yesin baci 1 saatdan bir acsa bile 60 verme 50 ver 30 ver.ama ver yesin.birdeki piş elemyini goze al.eyer piş edirse demeli doyur bu usag.kak elemyinide nezere al qarinagrisi falan olursa yeni.yeqinki uşagin kilosuna aid simes verirsen