Civcivim_34 belinay13 kesinlikle adet agrısı gibi bende hasta olucam diye beklerken hamile olduğumu öğrendim
Civcivim_34 belinay13 korkma canım ben de hep adet olucam diye bekliyordum o kadar çok karın ve kasık agrım vardı ki ama olmadım sen de olmazsın inş
Kmndas Civcivim_34 benimde aynı hatta eşime dedim olmamış çocuk bu ay adet olucam ağrım var bi gün geçti hala ağrı vardı oldum olacak derken 3. Gün oldu içime kurt düştü test aldım iki tane hamile çıktım şok oldum 5+2 yim hala göğüs ve kasık ağrısı var
Civcivim_34 Kmndas al benden de o kadar valla canım aynı şeyi yaşadım ben de bugün hastaneye gittim 6+2 çok küçük ama kalp atışını duydum çok şükür 🙏 darısı başınıza
K_aytc Merhaba kızlar ben 5+2 oldum 4+1 de keseyi gördük pazartesi gününe randevu verdi doktorum bi ihtimal kalp atışını duyabiliriz diye çok heycanlı ve endişeliyim🥺🐣bulantım dün başladı bu arada 🤦🏻♀️🤢
belinay13 K_aytc cnm ben daha adeti 1 gun gectim ilk 4.61 cikti adete 3 gun kala pzt gunu 68.14 cikti bugn yine verdim sonuc daha cikmadi bekliyorum sadece folik asite basladim bugun 🤷🏻♀️
K_aytc Kmndas evet bende öyleyim bütün kemiklerim ağrıyor🤦🏻♀️ Dün bulantıyla uyandım çok korkunçtu🙄 bugün biraz daha iyiyim allah hepimize kolaylık versin yavrularımızı sağ salim kollarımıza versin🌸🐣
K_aytc belinay13 kese göründüğünde beta 297 ydi benim adetim düzensiz canım yani takvime göre 3 gün geçmişti ama günümde olmuyodum hiç bi zaman