[silindi] canım neden afiyet? Ve illa ümraniye mi olması lazım. Ben de ümraniyede oturuyorum ama ataşehire gidiyorum. Çünkü doktorum çok tavsiye edildi ve gerçekten tavsiyeleri hakeden harika biri. 22+4 oldum ve ne zaman mesaj atsam hızla cevap verir aşırı güler yüzlü ve fikirleree saygılıdr☺️