Bayrakoglu69 M72 14+1 Mide bulantısı hala var halsizlik kabızlık hepsi birbirine karıştı , sürekli yatıyorum hiç halim yok yemek kokularına dayanamıyorum ne zaman geçecek bilmiyorum , karnımda biraz belli olmaya başladı yani 😇
Gizemebrr M72 14+2 bulantılar öncekine nazaran geçti çok şükür ama bazı yiyecekleri hâlâ içim istemiyor kahveden çikolatadan falan tiksindim resmen halsizlik falanda geçti çok şükür daha cinsiyetimizi öğrendik 12 haftalıkken gitmiştim birs3y demedi bende sormadım 17 haftalık olunca kontrole gitcem ozaman öğrenirim sanırım 😊
M72 Bala_m bu normal. Akşamları yemek yediğinde karnının şiştiğinde yarım saat yürüş yap ve. Gün içinde avuç kadar Kays’ı kuru incir ye. Kan yapar enerji verir. 🥰
mirage_90 Bende de çok şişlinlik oluyo özellikle akşamları sabah kalkınca karın denen bişey yok😂 13+6 yız