asyaa15 İlk trimester bitince düşük riski %80 azalıyormuş. İlk dönem özellikle sağlıksız gebeliklerin çoğunlukla kendiliğinden sonlandığı bir dönem olduğu için düşük fazla oluyor. Allah korusun tabii, bu sadece istatistiksel bir sonuç. Ama ekstra bir risk yoksa ikinci trimesterdan itibaren daha rahat olabiliriz.