Rizelifumda Arkadaslar önerebilceğiniz en iyi elektrıklı yada şarjlı süt makinası markası varmı kullanan ben ilk hamileliğimde manuel almıştım memnun değildim sütümde olmadı zaten
seyda0606 Rizelifumda lansinoh 2 in 1 kullandım ilk bebeğimde 5 ay. Çok memnundum. Çekimi de iyi acıtmıyor. Bugün jokerde 297 tl ye düşmüş