EkGizemes Aslında o kadarda zayıf değil bebeğin haftasına göre normal. Sağlıklıysa kilo önemli değil diyor doktorlar. Ben kendim de 2600 doğmuşum. Şimdi bebeğim 37 haftalık 2850 doğana kadar 3 ü geçer dedi doktorum. Başka bebekle kıyaslama sakın 😊Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah. Bi avazda 😊😊