Buketgks Canım normalde 37. Haftadan sonra doğan bebekler prematüre sayılmıyor. Ama senin bebeğinde gelişim geriliği olduğu için küveze alacaklarını düşünüyorum. Ama senin yapman gereken sabırlı olmak. Onlar bizlerden çok daha güçlüler ve çok daha çabuk toparlanıyorlar. Her şey çok ama çok güzel olacak. İçini ferah tut ve sabırlı ol. 🌸