Anne24 35+4 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktor Nst de ağrın görünüyor, hissediyor musun dedi hayır dedim. Doğumhaneye git açıklığın varsa yatışını yapıcam dedi gittim ama açıklık yok. Haftaya tekrar gel ama bu gidişle seninki fazla beklemicek galiba dedi. Birde sancın ve ağrın olursa bekleme acilden giriş alıp doğumhaneye çık dedi. Galiba çok yakında doğurucam. Kaç gündür gün içinde ara ara sürekli ağrılarım oluyor, oğlum aşağı baskı yapıyordu. Birde açıklık muayenesinden bir 10 dakika sonra biraz akıntım oldu ama normal akıntı gibi değil baya hissettim ama hastaneden çıktığım için doktora soramadım. Nişan yada su falan değildir dimi?
aslimutlu1 Anne24 su olunca istemsiz tutamıyorsan, akıyor duru su gibi . Akıntın artmıs olabilir dogum yaklastıgı için . Sakin olmaya calıs canım . Hayırlısıyla al kucagına 🙏🏻
Gagacim Anne24 benim bir anda gelmişti ama ben çiş sandım 🙈 2 hafta sonra kontrolde suyumun bittiğini öğrendim ve sezaryenle aldılar
aslimutlu1 Anne24 öyle söylüyorlar canım . Tuvaletin gelmiş gibi ama tutamıyorsun akıyor. Zaten anlarsın hemen . Belden kasıklara doğru bir adet sancısı gib sancılar olursa anlarsın dogumun basladıgını.Uzan dinlen simdilik 🙏🏻canım
Anne24 aslimutlu1 Bir anda su aktı ama normal akıntı değildi başka da gelmedi. Su olsa bile ağrım falan olur herhalde