ZerrinErtzYilmaz Arkadaşlar bu arabayı almayı düşünüyorum ama biraz kararsız kaldım.. 360 derece dönebiliyor olması çok güzel. Kullanan yada benim gibi almayı düşünen var mı?
gzdbgdyckl ZerrinErtzYilmaz canım ben almayı düşünüyordum ama almadım. Şikayet var sayfasına yazdım bu modeli çok fazla şikayet etmiş kullananlar hiç memnun kalmamış gözüm korktu almadım ucuz da bir araba değil çünkü.
handeliz ZerrinErtzYilmaz baby 2 go spring aldm ben dha kullanmadim ama baby 2 go kullanan tanidiklarm var saglam araba