Mrv_ycgl ipekworld evet insanina göre muamele var kesinlikle sen hamileysen doğum yapcaksan tamam para gelicek ya. Diğer durumlarda ne olursan ol umrunda değil
Papatyam34 ipekworld deva hanımdan cok memnun kaldım Hiç bi gittiğimde yarım saatten fazla beklemedim . Ve en önemlisi bebeğimin hayatını kurtardı.
Emin_e Suzannn20 aaa denizlili diyince memlekeri denizli olanlar sandim:) ankaradayim ben ama kuzenim paude cocuk doktoru, orda dogum yapti memnun kaldigini soyledi...