Lilensa Kızlar ikili rakamlara düştük sizde durumlar nasıl 26+0 haftalık olduk kızçemi bekliyorum çok tembel bir kız günde iki tekme atar o kadar geceleri hiç hareket etmez nerdeyse bu normal mi yaa çoğu yerde okuyorum en hareketli zamanda olduğumu yazıyor ama nerde ben bu haftada acayip bel ağrısı çekiyorum mide yanmasıda işin çabası ilk gebeliğim şimdilik iyi geçiyor hazırlıklarınız ne durumda neler aldınız??
35ilknur35 Lilensa 26+5 benimde 93 ikimizin 93 nasıl oluyor acaba şaşırdım 😊 valla benim de geçen haftalarda yılan varmış gibi oynuyordu şimdi tık yok sabah ufacık kasığımda bişey hissettim o kadar başka da bişey yok insan telaş yapıyor ister istemez
Hilahila Sen bir de 30 haftadan sonra gör. Benim kız asla durmuyor. Bir haftadır böbreklere çalışıyor tekmelerden dik yürüyemez oldum. Kilosu da biraz ilerde acayip sert geliyor. Güçlü kızım diye seviyorum napiyim ana yüreği 😂😂 son 59 görünüyor 32. Haftadayız. Sağlıkla gelsin minnoşlar 🙏
Lilensa Hilahila inşallah benimki o zamanlar daha hareketli olur 22 haftalarda çok hareketliydi baya azaldı hep yatıyor şimdi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊😊isim belirlediniz mi?
Hilahila Lilensa amin bütün minnoşlar sağlıkla gelsin inşallah🙏🥰 evey Lena olacak hayırlısıyla bekliyoruz
Lilensa 35ilknur35 doktor tahmini doğum yazmış bana 3 Ocak ondan 93yazdm çikolata yedim tekme atmasını bekliyorum arada tekme atıyor gün içinde ama hareketli desen değil işte geceleri tık yok haftaya doktora gittiğimde soracam mutlaka.
Lilensa ipekveannesi son bir haftadr az hareket ediyor o haftalarda benimde çok hareket ediyoruz sert tekmeler atıyordu ama şimdi uyuyor hep bakalım ileri zamanlarda çoşacak mı 😊😊
35ilknur35 Lilensa anladım canım. Ben çok yoruldum sanırım ondan oynamıyor bakıyorum tık yok hiç oturmadım o da etkiler mi acaba
Lilensa 35ilknur35 kendi halinde bırakalım bari haftaya kontrol var soracam doktora mutlaka sanırım bütün hamileler paranoyak oluyor bu bebişler yüzünden.
35ilknur35 Lilensa benim de 2 hafta sonra inşaAllah hissederim baya panik yaptım ben. Sol böbrek ağrısı da çekiyorum mahvetti beni ikisini düşünmekten