Sccr37 Kızlar isimli hastane cikisi yaptirdiginiz siteler neler ? Birde erkek bebek icin hastane cikisi aldiysaniz fotograflarini atar misin bana da fikir olsun😍
_Kubraa53 Sccr37 https://imgyukle.com/i/404d4f4e-3578-421f-a448-47bb940b8b7d.odl5Ae Canım ben burayı cok begeniyorum. Burda yaptrdım ama daha gelmedi ☺️
_Kubraa53 Mrsde05 Canım bunda sadece tulum,şapka,eldiven ve battaniyesi var. Toplam 235tl. Biraz pahalı oda Rokoko el işlemesi olduğu icin ☺️
Hilahila 5 yıl önce iş arkadaşım kızı için Ela yazılı pembeli işlemeli hastane çıkışı hazırlatmıştı. Bebeğe koyduğu bütün kıyafetler de pembeli ve isimliydi. Bebek bir doğdu erkek😂 Ela yazılı pembe kıyafetleri giydirmek zorunda kalmışlardı çok komik bir anı olmuştu. Şimdi 5 yaşında adı da Ömer. 😊😊
Kuubra Alisannesi Canım ben pulibere sayfasından yaptırdım 10 parça isim ve amblem baskılı 150 tl, üstelik 150 tl ve üzerinde kargo ücretsiz ver bebenizin adına fidan bağışı yapıyorlar beni cezbeden o oldu🦋
Bahar4730 Kadriye1 180 hastane çıkışı 40 ta yastığı Trabzon’da yaşıyorum burda güzel bi hastane çıkışı bu fiyatlarda zaten
tugrakubra_1 canım ebebekte indirimden almıştım 10lu hastahane çıkışı %50 indirimli 85 tlye çok da güzel şu an bi takımı daha indirimde oradan bakabilirsin
Deletedmom099 Ben burdan yaptırıcam çeşit çeşit çok farklı ve harika ürünler var https://imgyukle.com/i/a2a42892-ced5-403e-bbf8-bad672fc4313.EPg9EU
Kayabusra35 https://eksiup.com/p/w92226686an3 Bunu yaptırdım ben kargo içinde 75 tl instagramda aysenintasarimları sayfasından 😊