Canım bende ikiz Annesiyim. 5 haftalıkken ogrendım hamıle oldugumu ve bır kese vardı. Kese de tam net oval bır şekılde bellıydı yanlarda sağda solda bole bısı yoktu. 6 . Haftamda gıttım kontrole . Ekrana baktım ıkı tane bısı var . Hoca inceliyor baya. O arada da sohnet edıyoruz hocayla. dedım hocam cok mıde bulantısı kusma cekıyrm ne yapmam gerek vs dıye . Demesın mı ee cok normal bak ıkı tane kese var ıkız bunlar. Yanı sana boyle bısı varsa yuzde yuz soylemesi gerek . Kistte olsa yıne bılgı vermesı gerek yanı. 6. Haftaya baktım ıkıtane yıne net bır şekilde ıkı kese ıcınde bebekler var . Senın resmini inceledim. 1 deki tamam okey . Ama diğerleri anlamadım. Yarın kesinlikle doktora git sor araştır. Bebeksede kistsede ona göre bi yol izlenmesi gerek gebelikte..