Melek36
Merhabalar herkese aklıma takıldı bu soru. 1. doğumum normal doğumdu. Şimdi 2. Ye hamileyim ve herkesin yazdığından okuduğuma göre 37. haftada yapılan çayı muayenesi zamanım geldi. Peki ben ilkini normal yapmama rağmen yine de doktorum bu kontrolde çatı muayenesi yapacak mı? Anlattığım bu durumu birebir yaşayanlar bilgi verirse sevinirim 😊