Milos 25 haftalık gebeyim bende dün akşam mide bunaltısı ateş basması ve ishal sorunu yaşadım. Sabah aile hekimime geldim salgınmış bol su tüket, nane limon iç, bağırsakların düzene girsin diye kefir iç ve çok ağrın olursa parol iç dedi. Dinleniyorum kefir iyi geldi bana. Korkma birşey olmaz inşallah çok ağırlaşmadıkça dikkat et sende 🙏🏻