Emineemre Ecemsbaby ben e bebekten aldım öyle desenli bişey almadım değişik birşey bulursam alırım dedim
Esrntltrn 19+2 yiz bugün benim de oglum olucak insallah ama daha hiç alışverişe başlamadık bi kaç kıyafet aldım sadece, son aylarda al diyolar alınmaz öyle erkenden diyolar gıcık oluyorum 😒
Ecemsbaby Esrntltrn boşver canım senin içinde almak varsa al bence 😊 ama zamanla güzel şeyler de çıkar alırsın
Yesom92 Kelebek7 12 Şubat kısmetse ☺️ 22 haftalık oldum allah hepimize sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ins