BhrBrfn 33+5 olduk bugün ilk hamileliğim yürüyüş yap demişti doktorum ama yapınca kasıklarım belim birde göğüs kafesinin altında çok ağrı oluyor cuma kontrolüm var soracağım sebebini 2 hafta önde gidiyormuş oğluşum bu yüzden sezaryen olur büyük ihtimal dedi kafası biraz genişmiş normal isteyerek riske atmak istemem ama sezaryen da korkuyorum ne yapacağım bilmem 😔