Elisasara Sabah lavaboya girdim çıktım normal birşeyim yoktu. İlaçlarımı içtim ayağa kalkarken bi ıslaklık hissi geldi 31+3 günlük ikizlerime gebeyim bu arada sonra ben kadınsal sıvımı değilmi diye emin olmak için lavaboda koyduğum peçeteye baktım ıslanlık vardı peçetede bi renk vs yoktu iç çamaşırımda ıslanmıştı ama çok az avucumun içi kadar lavaboya geldim tekrar lavabomu yaptım bi şey akmadı su veya kan sizce suyum olabilir mi doktor randevumda haftaya foktor hanım numarasını verdi ama hiç bi kere bile yazışmadık sorularımı hep randevularımı bekledim sizce randevumumu beklemeliyim yine eminde değilim su ve ya değil diye emin olsam gidicem napim bana bi yardımcı olun lütfen 😞
Caydemir Elisasara bence su değil çok az sudan bahsediyosunuz ama çoğul gebelik ne olur ne olmaz doktorunuza danışın
Elfsrkn Elisasara kesinlikle suyun değil , suyu gelmiş biri olarak (: ama yine de doktorunla görüş. Bu su böyle ıslaklık değil yaka paça gidiyor
Elisasara Bsrnhtn doktorumdan numarasını istediğimde bana yanılmıyosam mesaj atmamı aramamamı mı ne demişti tamda emin değilim doktorumdan çekiniyorum o yüzden birazda
Elisasara Caydemir bende o yüzden çok strest yapmıyoru m aslımda sabah kroktum ama suyum gelse devamıda gelmezmiydi
Elisasara Elfsrkn benim ilk doğumumda sizinki gibi olmuştu ama geçen bi anne yazmış suyu sozıyomuş sonra doktor suyunun sozdığını söylemiş ondan dolayı tereddüte düştüm
Bsrnhtn Elisasara hayır canim hic çekinme msjini çek rahatla ben hep öyle yapiyorum hastaneye gideceğime ne zaman müsait olsa dönüyorlar zaten merak etme😁 düşün kanamam falan olunca bile herseyi msjla soruyordum zaten gereken bilgiyi veriyor sana
Busraas Elisasara olur mu öyle şey asla çekinme. Bu mesleği seçmişler sonuç olarak, insana hizmet. Sağlık herşeyden önemli. Bir mesaj atarsın müsait olduğunda yazda bile yeterli.
Asli_1 Elisasara canm bnim doktorumda aynısını söylemişti ama sen ara bu acil bişey olabilir telefonda anlatmn daha iyi