Mercankon Merhaba guzel anneler , 37+6 haftalik olduk gecen haftadan beri fazla akintidan dolayi iki de bir doktora gidiyorum suyummu geldi diye, dun alttan muayene etti su degil ama enfeksiyon var dedi ovul verdi aksam koydum vajinaya , gece yine sulu ve hatta lekelenmeyle karisik akintim gelmeye devam etti ama baya camasirimi islatiyor , surekli doktora gitmekten utanir oldum suyum geldi diye 🙈 birazdan yine gidicem , sizde de boyle cok akinti olan varmi ekim anneleri
Sibella86 Mercankon Bende korkuyorum bazen ama suyun gelmesi böyle olmuyormuş. Onu kendinizi sıktıpınızda durduramıyormuşsunuz ıslaklık akıntıymış
Bsrnhtn Mercankon ayni durumu yaşıyorum canim 37+3 ama şeffafa yakin akıntı cok oluyor bende de cuma günü görüneyim doktoruma bakalim ne durumdayiz sanirim su olsa durmuyormuş
zeynepteacher Mercankon ben de öyleyim 37. haftadayım. 1 haftadır sürekli ıslak çamaşırım. Su olduğunu sanmıyorum çünkü çamaşırı da geçip bacaklardan akarmış ve durduramazmışız. Sızıntı olarak gelenler de var ama ben artık takıntı yapmaktan vazgeçtim. 😊
Elifgul90 Mercankon bende öyle ve kötü kokuyor doktora sordum fitil verdi eğer devam ederse kültür alacam dedi