snurdemir Bana da doktor çatıda hafif basıklık var dedi. Zor bir doğum olabilir dedi. Hatta doğum başlar sezaryene geçebilirsin dedi. Ama ben de günümü bekleyip denemeyi tercih ettim. Sonuçta aşırı dar yapamazsın demedi. Bir de bayağı bi araştırdım. Eğer çatıda ciddi bir anormallik yoksa asıl çatı uyumu doğum esnasında belli oluyormuş. O yüzden denemek istiyorum. He denerim de olmaz o zaman yapacak bişey yok. Hayırlısı olsun hepimiz için.