__duru34 2 seneyi kendine avantaj olarak kullandım diye dusun hem bu arada kursunu bitirir aradan çıkarmış olursun stress hem çocuk isterken hem hamilelikte hiç iyi olmuyor kafana takamdigin an olur dualarım sizinle rabbim en kısa zamanda bu müjdeyi sizede versin inşallah 🥰❤