__duru34 Hiç birsey için üzülmeyin özellikle neden olmuyor diye stres yapmayın . Mesela bendede polikistik over sendromu var ilaç kullanıyordum hamile kalmak için bu sırada beynimde tümör olduğunu öğrendim . Hamilelik stresim bianda kayboldu. Geçen hafta tesadüfen hamile olduğumu öğrendim 6+3 ün suan . Keseyi gördüm kalp atışını duydum . Allah ol deyince oluyor önce sağlığınız iyi olsun Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻