__duru34 bende Amerika’da yaşıyorum ilk geldiğimde anlattığın şeyleri hissettim gebelik kaybım üstüne olmaması vs İnan bir sürü şey bende yaşadım. Sana arkadaş gibi bir tavsiye vereyim ilk olarak yaşadığın yeri sevmeme çalış. Herkes evden çıkıyor herkes istediği zaman görüşemiyor. Evlenmiş
Olmak artık bir şeyleri omuzlamak demek senin sınavında mesafe olsun. Ama işe gurbet yalnızlık dil yok vs vs diye bakarsan sağlığından olursun. Yurt dışında emin ol yapmak isteyene çok imkan var. Kendini eve kapatma dil için aktif ol. Gruplar kütüphaneler kurslar bunlara odaklan. Ailenle zaten kameradan görüşürsün sağlık olsun Türkiye’de olup iş yüzünden senede bi kere zor gören dolu. Sen önceliğini yaşadığın yere odaklanmaya ver ki bebek işi de yoluna girsin.
Kendin bilirsin tabi ama ben şahsen bebek beklediğim süreçte asla böyle bi uygulamada bile olmadım tamamen unutup sınav okul iş kendimi verdim ve bebek de sürpriz oldu. Ama senin gibi düşündüğüm sürece ne bebek oldu ne ben bi adım ileri gidebildim.
Umarım hakkında hayırlısı olur
Hem gavur ülkesi nedir kız :) önemli olan gavur ülkesinde müslüman kalabilmek bunlar hayatına devam etmen için engel değil. Her milletin iyisi çok iyi sen kendini
Aç bak çok güzel arkadaşlar bulursun.