Brnknr Kızlar son haftaya gelip 36-37-38-39-40 ve üstü haftalarda ahududu yaprağı çayı içip doğum yapan var mı ? Doğumu başlatmak için ve kolay Doğum için araştırma yaptım karşıma çıktı bi fikri olan var mı
Badevehande Hiç duymadım araştırmak lazım aslında ama hurma yenmesi gerektiğini duydum peygamber efendimizin eşi Haticede yermiş
Reparista 38+1 haftalıoız canım bizim doktorda söyledi. Böğürtlen yaprağı çayında etkili onu da araştırabilirsiniz
Ozzy Ben yaklaşık 2 haftadır içiyorum. Son günlerde günde 2 3 fincan içiyorum. 38+6 yım bugün. gece sancıları dışında hiçbirşey yok :( her gece heh tamam bugün doğum başlayacak diyorum ama gündüz hepsi gidiyor.
Brnknr Ozzy ben de işim gereği bi an önce doğurmak istiyorum sınavım var fiziksel maşallah herşeyi yerin de zaten artık doğmalı. Çay gelince sabah akşam içicem ve internetten gördüğüm hareketleri yapacam
Brnknr mnli süper doktoruma sorma fırsatı bulamadım ben .aktarlar da bulamadım internetten sipariş ettim . 37. Haftamdayım sabah akşam içsem bi şey olmaz sanırım doktorunuz doz arttırabiliriz dediyse
Ozzy Brnknr aynen bende şuan öyle içiyorum yapmadığım hareket yok ama bakalım 5 ekim planlı sezaryenim ondan önce gelirse ssvd deneyeceğiz gelsin diye uğraşıyorum ama hiç gelmeye niyeti yok kızımın
Dilos18 Kizlar bende ahududu cayini 5 gündür iciyorum, sadece aksamlari kasilmalar oluyor. Ama sanci cayi diye bir cay varmis burda almanyada:Tarcin, Karanfil,zencefil kökleri ve mine ciceginden olusuyor. 3 günde sanci baslatiyormus, onu hafta sonu deniyicem. Bakalim ise yarayacak mi😊
Brnknr 3800 den sonra normal Doğum çok önermiyorlar sıkıntıya giriyormuş Sezeryan oluyormuş mecbur .o yüzden çok beklemeden sağlık problemi yoksa doğurmak lazım. Yaşasın ahududuuuu yaprağııı 🙈