papatyam95 Merhaba hamişler k maras da yaşayıp detaylı ultrason için kime gittiniz acaba önerdiğiniz bir dr var mi 🤔
Mrvgk papatyam95 bende 17. Haftama giriyorum doktorum henüz birşey demedi nasıl oluyor bilmiyorum sizin doktorunuz kim?
Uzunyollar Mrvgk daha önce gitme sebebiniz detaylı için miydi acaba ? Benim de kendisine zamanında gitmiş bir arkadaşım var kendisi memnundu şimdi yorumunuz beni düşündürdü 🤔
Mrvgk Uzunyollar ben kontrole gittim ameliyat olmam gerekiyordu çok riskli bence olma dedi İstanbul’da oldum ameliyatımı risk 30 yıl öncesinde kaldı yanıltmışlar seni dedi doktorum😕 bi de ticarethane gibi çalışıyor adam ikiz gebelik kontrolünden iki kat para istemek ne demek çok ayıp bence lüzumsuz pahalı detaylıyı iyi yapar belki benim tepkim önceden geliyor yine de yanıltmak istemem sizi 😉
papatyam95 Mrvgk ben ilçede ysıyorum detaylı ultrason icin gideceğim ama 220 tl imiş muayene ücreti diye duydum
Uzunyollar Mrvgk anladım teşekkür ederim, ben kendisini tanımıyorum umarım detaylıda iyidir çünkü başka perinatolog bulamadım koca Maraş’ta devlettekiler için de iyi şeyler duymadım. Şehir hastanesinde bir tane varmış ama o nasıl onu bilmiyorum.
Mucize1 Kendi doktorunuza gidin bi o bakıyor bi de radyolog bakıyor bi şey var vs derse deniz Arıkan a gidin bu kadar paraya değmez ben vatan da gittim görünen bi şey yok her şey normal dediler yetti
Uzunyollar Mucize1 aslında dediğiniz mantıklı olan fakat doktorlar ve radyologlar perinatolog kadar ayrıntılı bakamıyor ve anlamıyorlar maalesef. Ben ilçedeyim perinatologa giden kimse olmamış arkadaşlarımdan. Dediğiniz gibi kendi doktorları ya da radyologlar yapmışlar fakat doğduktan sonra bebeğin kalbinde delik olduğunu bilememişler ve bu yönde bilgi vermemişler. Ben bu konuda uzman birine baktırmayı daha doğru buluyorum tabi herkesin kendi fikri
papatyam95 Bende Organ taraması veya herhangi bir anomalisi varmı diye baktırmak istiyorum yaşadığım ilçe de iki kadın Doğum uzmanı var randevu dahi yok o yüzden Malatya’da giderim belki