Ayse6378 38. Haftada olunca artık bu konular geçiyor bizde de hatta bugün bile konuştuk nasipse oğlum olacak annemle kaynanam erkek geç doğar gününü geçirir dediler eşimde vardı eşimin bölge müdürünün eşi 37.haftada doğum yaptı yakın zamanda
Bende dedim ki sizin o bildikleriniz ne yazık ki eskide kaldı velhasıl kelam artık kız erken erkek geç doğar bilgisi hiç doğru gelmiyor bana